Wednesday, March 11, 2009

pict kawin..tp da 2 bulan 2 minggu da...

ini majlis masa kat umah suami (seminggu selepas majlis kat umah dyana)


INi kat umah Dyana

pict ni diambil pd 23.12.2008..hari bahagia aku bersama suami tersayang..

hari ni da hampir 2 bulan 2 minggu aku bergelar isteri..

majlis very simple..bcoz arwah atuk da pesan..jgn berlaku pembaziran dalam majlis kawin dyana..

sedih time ni..time duk kat plamin..terbayang wajah arwah atuk..mcm tersenyum je pandang kat dyana..Al- Fatihah untuk Atuk..

No comments:

Post a Comment

dunia ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

About Me

My photo
entah..tak tau mcm mn nak describe..tapi saya ni jenis yg klu saya suke org tu..saya akan tgur..tp klu tak saya akn buat tak tau je la..erm...and other is..happy..happy..happy..