Wednesday, December 2, 2009

Nyawaku dunia akhirat..



Pada 28.09.2009 lahirla seorang hamba Allah yg bernama Ariefah Nadhira..anak ku yang pertama..yang paling ku sayangi..



Ariefah Nadhira kulahirkan secara pembedahan..
mcm mn tak bedah..pintu rahim ku tak nak bukak..
air ketuban plak da pecah..
tak sempat nak masuk ubat..doktor ckp denyutan nadi my baby da lemah..
maka aku dgn rela hati terus sign borang utk bedah..demi my baby..aku da tak kisah..biarla nyawaku melayang..
yg penting Ariefah Nadhira ku selamat..



Sebelum aku balik cuti bersalin..
aku selalu tanya member kat ofis..
tanya kak mah..
tanya kak ina..
tanya liza...
tanya sesape je la yg dah jadi ibu..
tanya mcm mn meneran..mcm mn sakit bersalin..aku tnya mcm2..
tapi las2..semua tu aku tak rasa..
sampai sekarang...aku masih terfikir2..
MACAM MANA RASA SAKIT BERSALIN???
sbb aku tak rasa semua tu..
yg ku tau sakit operate jer..



kini my baby da sebulan lebih..
Alhamdulillah..Nadhira sihat..kuning pun tak ada..



tp yg sedih sesangat aku terpaksa berpisah..
now my baby mak mertua jaga kat JB..
malam my baby tidur dgn PAPA die..
kesian my hubby..tp dlm hati..
ha!! rasakan mcm mn jg beby..
tp i mmg untung coz my hubby mmg pandai jaga anak dia..
lampin,kain kotor,susu..semua dia dah pakar..
tapi s/time wat marah juga la..
tiap2 minggu lepas ni i kompom balik JB..



ARIEFAH NADHIRA MAMA REALLLYYYY MISSS U...huhuhuhu..

2 comments:

dunia ku

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Followers

About Me

My photo
entah..tak tau mcm mn nak describe..tapi saya ni jenis yg klu saya suke org tu..saya akan tgur..tp klu tak saya akn buat tak tau je la..erm...and other is..happy..happy..happy..